Forum www.krzycka92.fora.pl Strona Główna www.krzycka92.fora.pl
Forum mieszkańców apartamenty Krzycka 92 BCD Wrocław
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zebranie wspólnoty we wtorek 19.03.13 godz 17

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.krzycka92.fora.pl Strona Główna -> Gorące tematy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leszek&Justyna




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzycka 92C/19

PostWysłany: Nie 20:36, 17 Mar 2013    Temat postu: Zebranie wspólnoty we wtorek 19.03.13 godz 17

Witam.
-Termin zebrania niefortunny, my pracujemy o tej godzinie, jak zapewne większość ludzi. Dzwoniłem do NZ, by przełożyli na piątek około 18-19.
-Co do udzielenia absolutorium za 2012 rok, to popieramy autora pisma widniejącego w windach. Rozliczenia są nieczytelne, nie wiadomo, za co się i jak dużo płaci, zawyżone sumy.
-Podobnie opłaty za garaże - abstrakcyjne stawki, trzeba to korygować.
Proszę o wypowiedzi w w/w kwestiach.
L&J


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rycho




Dołączył: 28 Lis 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B/1

PostWysłany: Nie 22:10, 17 Mar 2013    Temat postu:

Nie wiem jak wygląda sprawa przeniesienia terminu zebrania ale z tego co wiem, to każdy dostał rozliczenie dotychczasowego czynszu, i większość ma znaczące nadpłaty, więc zaliczka zostanie zmniejszona. Kwestia opłaty za garaże, wynika ona ze stawki przyjętej w czynszu.
Oczywiście obowiązkiem zarządcy jest wyjaśnienie Państwu wszelkich wątpliwości, jeżeli takowe istnieją i wytłumaczenie za co sie płaci.
Co do kartki, to wydaje mi się że ktoś chce za wszelką cenę wprowadzić zamieszanie i udowodnić swoją tezę z nazwą Gestor w tle.
Mamy przed sobą zebranie i jestem pewien że wszelki wątpliwości zostaną rozwiązane a czynsz obniżony.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fryzjer




Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klatka C

PostWysłany: Pon 20:24, 18 Mar 2013    Temat postu:

Szanowny Panie Rycho będzie to długi wywód ale krew we mnie się gotuje jak myślę o jakość usług Naszego Zarządcy.
Nie potrafię podejść do tego już spokojnie, więc może być bez składni i ładu.

Rozwiewając wszelkie wątpliwości i Pana spiskową teorię autorem pisma wiszącego w windach jestem ja. Powstało po sprawdzeniu, czy wątpliwości mam tylko ja. Okazało się, że nie jestem jedyny. Nie zamierzam wprowadzać zamieszania tylko uzmysłowić i zjednoczyć Mieszkańców w tej sprawie.
Skoro Nasz Zarządca się nie boi konkurencji dlaczego tak panicznie Pan odnosi się do niej??

Następnie chciałbym poinformować Pana, że nie jestem w żaden sposób związany z jakimkolwiek zarządcą nieruchomości.

Podstawą do wywieszenia tego apelu, był kolejny już pokaz niekompetencji, bałaganu oraz braku profesjonalizmu firmy Nasz Zarządca. Wypadało by dodać ironicznie "Wspaniały".

Praktycznie każde pismo otrzymane od Zarządcy wywołuje u mnie zmieszanie i pytanie przy użyciu jakich metod kalkulacji ono powstało.
Jestem gotów stwierdzić, że jeśli nawet w piśmie będzie 2+2=5 i zostanie to zakwestionowane jako błąd Pan jako osoba związana z Zarządcą będzie twierdzić, że nie mam racji bo 2+2 naprawdę jest równe 5. W rozliczeniach zasady ELEMENTARNEJ MATEMATYKI nie istnieją. Jak mnożąc wartość razy 0 (ZERO) można uzyskać wynik inny niż 0????????

Odnosząc się do terminu spotkania.
Dziś miałem wątpliwą przyjemność rozmawiać z osobą ze strony zarządcy, która to takowy termin ustaliła. Dodam, że o terminie zebrania powinniśmy zostać poinformowani nie później niż 7 dni przed. Informację otrzymałem w środę 13 Marca, tj. 6 dni przed. Rozporządzenie mówi o min. 7 dniach wyprzedzenia.
Osoba ta uparcie twierdzi, że informację dostarczono w poniedziałek 12 Marca. Zapytałem o potwierdzenie, stwierdzono, że potwierdzenie jest od firmy sprzątającej, która to pismo dostarczyła. Na pytanie, czy mogą te dostarczenie potwierdzić, choć przez jednego mieszkańca? stwierdzono, że nie.
Następnie w toku rozmowy, usłyszałem z jakim to wyprzedzeniem i spojrzeniem w przyszłość Nasz Zarządca planuje wszystko. Zatem zapytałem, dlaczego w ostatniej chwili NAS się o tym informuje? Pani się zmieszała- konkretów brak.
Odnosząc się jeszcze do terminu padło kolejne pytanie: Co jeśli nie będzie min.50% mieszkańców? czy jest w stanie podać mi konkretny kolejny termin spotkania, oczywiście nie można, bo w rzeczywistości Nasz Zarządca liczy moim i nie tylko moim zdaniem na tzw. "przepchnięcie" absolutorium za 2012 na zabraniu w dniu jutrzejszym.

Analizując dalej temat dostarczenia pism do Nas przez firmę sprzątająca-pojawia się pytanie w jaki sposób Zarządca jest z nią związany? Może to spółka siostra które zleca prace? Na razie nie znam odp na to pytanie ale na pewno temat zgłębię.

Kolejna sprawa tj. rozliczenia.
Nie wiem jak "wysoce" wykwalifikowaną kadrę zatrudnia/współpracuje Zarządca ale przeprowadzić odczyt liczników ciepła, które podają wartości w GJ (GIGADŻULE) w metrach sześciennych to naprawdę pokaz całkowitego braku znajomości elementarnego tematu obsługi nieruchomości. Czy zużycie na poziomie ponad 700-set GJ na sezon grzewczy dla mieszkania wg Pana jest ok? Toż to jest śmiech na sali.
Dalej o rozliczeniach, za które "większość ma nadpłaty".
Otrzymuję od Zarządcy pismo o niedopłacie, powiedzmy ~680zł. Po przeanalizowaniu i rozgryzieniu jak ktoś te kwoty uzyskał, uwzględnieniu rzeczywistego zużycia i odprowadzonych zaliczek wychodzi, że mam nadpłatę ~1600zł. Więc pytam, kto i przy użyciu jakich kompetencji ten wynik uzyskał???

Idąc dalej, rozliczenie zimnej, ciepłej wody i ścieku:
W piśmie od Zarządcy w pozycji "Stan poprzedni" 10m^3, ""stan bieżący" 10^3, stawki, odprowadzone zaliczki, kwota wynikająca ze zużycia,itd. na końcu kwota nie wiadomo do końca skąd?
Tak powinno wyglądać proste rozliczenie?
Na to pytanie odp. ze strony Zarządcy "my potrafimy odczytać te pisma"-dla mnie to kpina. Całkowity brak transparentności.

Poświęcamy czas na spr tych rozliczeń a tak nie powinno być!

Kolejny przykład bałaganu:
w piśmie dot. zmiany wysokości "czynszu" z dnia 8 Luty 2013 widnieje pozycja :nowe normy zużycia wody, zimna 5m^3, ciepła 2m^3, ściek 5m^3. OK.
Dnia bodajże 11 Marca nowe pismo od zarządcy nowe normy: zimna 2m^3, ciepła 1,5m^3, ściek 2m^3. Powstaje zamieszanie. Parę dni później kolejne pismo datowane znów na 11 Marca dot. czynszu ponownie zmiana norm zużycia na:zimna 5m^3, ciepła 2m^3, ściek 5m^3.
Gdzie tu LOGIKA????? Jednym słowem bałagan na kółkach oraz brak konsekwencji.


Wracając do pytania postawionego w innym temacie, nie odp. Pan dlaczego koszta są dzielone przez ZANIŻONĄ powierzchnię nieruchomości? Skoro jest Pan taki zorientowany to dlaczego w tej kwestii milczy Pan i Zarządca??

Co do samego tłumaczenia Zarządcy "za co się płaci" też to postawia WIELE do życzenia. Np. Otrzymuję pismo, że mam coś zaległość, dzwonię z pytaniem DLACZEGO? skoro wszystko jest regulowane w terminie. Osoba od zarządcy odpowiada "na pdst. ustawy", pada pytanie "której to ustawy", odp. ze strony Zarządcy "Ustawy", dalej "proszę podać konkretnie która to ustawa lub rozporządzenie", odp. od Zarządcy "nie wiem"..... W tym momencie ręce opadają...

Wniosek jest taki: jeśli się już ktoś na coś powołuje to powinien mieć jakiekolwiek o tym pojęcie a nie zarzucać frazesami.


Temat kosztów za 2012 rok. Pojawia się np. pozycja "naprawa bramy garażowej" - dlaczego skoro mamy rękojmię, gwarancję. Obsługa nowych wind ~1300zł/mies. Dorobienie 4 pilotów-dla kogo?
czy to jest normalne?

Plan na 2013 rok, np. pozycja zakup drabiny za 900zł? Dlaczego? Czy nie zatrudniamy firm, które powinny posiadać sprzęt do wykonania określonych usług?
Fundusz remontowy-mija rok, za kilka sezonów będzie trzeba przeprowadzić naprawy m. in. za 4 lata wymiana liczników, nie zbieramy nic na ten cel, czyli dojdzie do tego, że każdy właściciel będzie wykładał określone kwoty na to naprawy i remonty.
Rękojmia DEKI mija za 24miesiące.


itp. itd.
Chciałem wiele więcej napisać ale w tych nerwach umknęło mi to wszystko.
Podsumowując: odnoszę wrażenie, że firma Nasz Zarządca traktuje NAS MIESZKAŃCÓW jak grupę naiwnych osób i tak naprawdę nie dba o NASZE INTERESY.
Ba nawet więcej, przyszło mi na myśl, że DEKA specjalnie wybrała "największego zarządcę we Wrocławiu" bo wiedziała, w jak "profesjonalny i uporządkowany" sposób zarządza nieruchomościami metodą "zarządzanie przez chaos".
Jeśli się mylę, jestem gotów przyznać się do błędu, nie tak jak osoby od Naszego Zarządcy.
To by było tyle na tą chwilę.
Sukcesywnie postaram się uzupełniać to co mi umknęło.


Pzdr i spokoju życzę Sąsiadom


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fryzjer dnia Pon 23:59, 18 Mar 2013, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
joker




Dołączył: 15 Gru 2012
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:52, 18 Mar 2013    Temat postu:

Szanowny Panie Rycho.
Rozumiem, że przez stwierdzenie "większość" ma Pan na myśli siebie bo jak dotąd rozmawiałem z kilkoma sąsiadami i wszyscy mają niedopłatę, ja miałem np 1 150,00 zł za samo ogrzewanie. Ja je chyba zjadam, siedzę sobie całymi dniami i je jem...bo innego wytłumaczenia nie widzę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ATS




Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: D/10

PostWysłany: Pon 23:25, 18 Mar 2013    Temat postu:

U nas również niedopłata w gigantycznych kwotach. "Nasz Zarządca" rozlicza ogrzewanie z całego roku, a czynsz do momentu podpisania aktu był płacony deweloperowi, więc z jakiej racji mamy płacić za ogrzewanie drugi raz.
Rozliczenie na 10 kartkach to jakiś żart. Zaliczka na media wyssana z palca, z kosmosu. Tak jak napisał AiW92 rachunki się nie zgadzają, a to jest matematyka na poziomie podstawówki. Jakaś osobna kartka za niedopłate za odpady. Bez ładu i składu.
Musimy jutro jako Wspólnota podjąć kroki, aby zabezpieczyć Nasze interesy - wybrać Naszych przedstawicieli, którzy sprawdzaliby Zarządce, a każdy wydatek większy niż np. 1000zł musiałby być przez nich akceptowany. Może ktoś ma inne pomysły, doświadczenie, czas , ochotę?
Dodatkowo jeżeli zdecydujemy się na zmianę zarządcy musi to być potwierdzone przez notariusza, więc będziemy musieli się zebrać ponownie.
Mam nadzieję, że na jutrzejszym zebraniu rozwiążemy tę sytuację, bo jak widać najprostsza sprawa jaką jest rozliczenie mediów wywołuje spore nerwy (pokuszę się o stwierdzenie) u WIĘKSZOŚCI sąsiadów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fryzjer




Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klatka C

PostWysłany: Wto 0:07, 19 Mar 2013    Temat postu:

Odnośnie rozliczeń ciepła:
na zebraniu w ub. roku Zarządca informował, że liczniki ciepła zostały przekazane, że mamy stan zerowy (nie znaczy że równy 0) a w rozliczeniu stan początkowy często jest przyjęty na poziomie właśnie równym 0.

Zatem Sąsiedzi, może to i spiskowa teoria ale mam wrażenie, że ponownie mamy zapłacić za sezon grzewczy z czasów DEKI..
Jeśli więc macie wątpliwości w tym temacie żądajcie od Zarządcy wglądu do protokołu przekazania nieruchomości, który to powinien zawierać dokładne informacje o stanie licznika np. ciepła dla danego lokalu z dnia 31 Lipca 2013 roku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fryzjer dnia Wto 0:20, 19 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Agata




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B/14

PostWysłany: Wto 10:39, 19 Mar 2013    Temat postu:

Witam,

Odnośnie rozliczeń ciepła.
1. Ja również mam niedopłatę ponad 1300 zł za 27m2 mieszkania !! Czy to normalne?
Z pewnością jest to policzone za okres od stycznia 2012 r. kiedy to płaciłam "czynsz" Firmie DEKA - tzw zwrot kosztów utrzymania nieruchomości. Kaloryfery były wówczas ciepłe.
2. Czy ktoś z Państwa ma klucz do szafki liczników ciepła? Ja nie, więc jak miałabym spisać sama stan liczników i podać go Zarządcy?

Do zobaczenia na zebraniu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fryzjer




Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klatka C

PostWysłany: Wto 23:16, 19 Mar 2013    Temat postu:

Pytanie do Tych, którzy byli na zebraniu:

Co zostało ustalone, postanowione? Czy może odbyło się po raz kolejny bez konkretów?


Pewnie nie Wszystkim zależy na wyjaśnieniu tych wszystkich niejasności ale WYPADAŁO by zorganizować spotkanie WSZYSTKICH TYCH KTÓRYM ZALEŻY aby było tak jak być to powinno.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Natalia




Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klatka D

PostWysłany: Śro 9:28, 20 Mar 2013    Temat postu: Spotkanie mieszkańców 19.03.2013

Ponieważ nie wszyscy mogli uczestniczyć we wczorajszym spotkaniu - mam ogromną prośbę o pozostawienie krótkiej informacji co zostało na nim ustalone.

Dzięki!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ATS




Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: D/10

PostWysłany: Śro 17:06, 20 Mar 2013    Temat postu:

Zebranie zaczęło sie oczywiście od wyjaśnień w sprawie naliczeń za ogrzewanie. Po zgłoszeniu się każdego członka wspólnoty do Zarządcy, sprawa zostanie wyjaśniona.

Nastepnie dyskutowalismy na temat problemów z firmą TEX- dotyczy to głównie sąsiadów z klatki C, którzy mają straszny problem z ciepłą wodą i ogrzewaniem - więc może ktoś z sąsiadów z klatki C bliżej wyjaśni na forum ten problem.

Było parę zgłoszeń wątpliwości odnośnie poniesionych kosztów, ale chyba nie wszystko zgłosiliśmy. Częśc kosztów zostało wyjasnionych, częśc nie. Generalnie ma byc zwolane kolejne spotkanie, aby wiecej osób mogło uczestniczyc. Na wczorajszym spotkaniu na 100 lokali było obecnych 17.

Zgłosilismy również niezadowolenie z firmy sprzątającej. Czekamy na poprawę...

Równiez padła propozycja zbierania na fundusz remontowy - stawka 10gr za m2 - stwierdziliśmy że 5 gr to za mało na nasz budynek. Ma byc głosowanie w tym temacie osobną uchwałą.

Nadal mam wątpliwości co do wysokości opłat za ogrzewanie, ponieważ 3,5zł za m2 to jest bardzo dużo. Zarządca twierdzi, że nie może przewidziec zużycia na ten rok.

I jeszcze jedno info: Kamery nadal mają zapis 3dniowy. Nadal czekamy na zmianę długości zapisu do 30dniowego.

Pozdrawiam sąsiadów, mam nadzieję, że na kolejnym zebraniu będzie nas więcej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ATS dnia Śro 17:13, 20 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rycho




Dołączył: 28 Lis 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B/1

PostWysłany: Śro 17:13, 20 Mar 2013    Temat postu:

Odpowiadając na pytania i streszczając zebranie Wspólnoty


1.) będzie kolejne zebranie, które odbędzie się w kwietniu, w terminie zaproponowanym przez mieszkańców czyli prawdopodobnie w piątek w godzinach 18-19. Pierwsze zebranie zostało zaplanowane wcześniej dlatego nie mogło zostać przełożone.
2.) Liczniki wskazują zużycie ciepła w Gigadżulach i metrach sześciennych i obie formy rozliczenia są właściwe. Kwestie wysokości naliczenia za zużycie ciepła zostaną, omówione na kolejnym zebraniu.
3.) Mityczne naprawy drzwi garażowych to nic innego jak wymiana zamków, dorobienie kluczy i usunięcie klamek z jednej strony w drzwiach prowadzących do garażu.
4.) Drabina została umieszczona w przyszłym planie gospodarczym i potrzebna jest do obsługi systemu p-poż którego to skrzynki znajdują się na ostatnich piętrach każdej bramy
5.) Przedstawiono kwestię garaży które znajdują się na osobnej księdze wieczystej, dlatego również naliczany jest czynsz od zmniejszonej powierzchni wspólnoty. W piątek postaram się umieścić na forum opinie prawną dotyczącą garaży. ( wiąże się z tym problem wysokich opłat za garaże, i rzadkie ich sprzątanie.- w największym skrócie wynika z tego że Nasz Zarządca nie ma uprawnień zlecać prac w garażach, gdyż są one osobnym lokalem z dużą ilością współwłaścicieli.)
6.) Rozliczenia prowadzone są w programie PROBIT najpopularniejszym oprogramowaniu dla zarządców, obowiązkiem pracowników Naszego Zarządcy jest wytłumaczenie naliczeń co zapewne zrobią na następnym zebraniu.
7.) Nasz Zarządca w postaci wybranego pracownika będzie się udzielał na forum i odpowiadał na wszystkie pytania.
8.) TEXa wymieniła 2 pompę w kotłowni i jest ciągle monitorowana, aby zlikwidować brak ciepłej wody.

Co do teorii spiskowych o relacjach firmy Nasz Zarządca i USM to życzę miłego szukania.
W związku z tym że pracownik firmy będzie się wypowiadał na forum, nie będę się już wypowiadał jako pelniący obowiązki i zaczne się cieszyć mieszkaniem w naszej wspólnocie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
joker




Dołączył: 15 Gru 2012
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:55, 20 Mar 2013    Temat postu:

To firma obsługująca system ppoż. nie posiada drabiny? Może trzeba ją zmienić na inną firmę, taką, w której pracownicy będą mieli drabinę. Mogę podsunąć firmę, w której pracuję. Mamy kilka drabin a Wspólnotę naciągniemy za coś innego np. za zimne piwko w lecie. Kompletna paranoja. Nie mam siły komentować reszty wypowiedzi bo cisną mi się tylko niecenzuralne wypowiedzi. Wypowiem się jeszcze tylko na temat rozliczenia ciepła ale to w osobnym temacie. A Pan Panie Rycho ma jakąś niedopłatę? Enjoy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fryzjer




Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klatka C

PostWysłany: Śro 22:57, 20 Mar 2013    Temat postu:

"1.) będzie kolejne zebranie, które odbędzie się w kwietniu, w terminie zaproponowanym przez mieszkańców czyli prawdopodobnie w piątek w godzinach 18-19. Pierwsze zebranie zostało zaplanowane wcześniej dlatego nie mogło zostać przełożone. "

Ad. 1
Skoro zebranie zostało to z takim wyprzedzeniem zaplanowane przez NZ to DLACZEGO informacja dotarła do NAS w ostatniej chwili??
Proste pytanie ale nikt od NZ nie potrafi na nie odpowiedzieć??

Ad. 2
Bez komentarza, proponuję sprawdzić co to jest GJ

Ad. 3
Samo dorobienie kluczy jest w innej pozycji- usługi Spoko S.c. czy jakoś tak...

Ad.4
za 900zł to drabina 3-5m długa, szkolenie z prac na wysokości też wymagane, sponsorujemy?? Laughing

Ad.6
Dziwny ten skrypt tego programu skoro np. 10 x 0 = 8

Ad.7
Na poprzednim zebraniu już była mowa o tym..

Ad.8
Szkoda, że tak długo to trwało. Problemy były od Października. Stratni jesteśmy tylko My mieszkańcy, nerwów to kosztowało dużo.

Co do radości to Wszyscy będziemy się cieszyć w momencie jak rozliczenia i zarządzanie nieruchomością będzie wyglądać tak jak wyglądać powinno.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fryzjer dnia Śro 22:58, 20 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.krzycka92.fora.pl Strona Główna -> Gorące tematy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin